Śnieg, to jest to, co MEGAFONIAKI kochają zimą najbardziej. Nic więc dziwnego, że celem naszego zimowiska była w tym roku Szklarska Poręba!

Po tygodniu wyzwań na półkoloniach postanowiliśmy odpocząć na górskim szlaku. Każdy dzień był inny, ale każdy pełen przygód i radości. W niedzielę (20 stycznia) po przyjeździe wybraliśmy się na pierwsze zjeżdżanie na jabłuszkach i tak wylądowaliśmy spacerowym krokiem pod wodospadem Szklarki. Wieczorem ze śpiewem „W Kanie jest wesele, gości pełna sala, wino, dobre wino serca im rozpala…” rozpoczęliśmy Mszę św., po której przeżyliśmy bardzo pogodny wieczór :) Dwa kolejne dni spędziliśmy na górskim szklaku. Tak dotarliśmy na Halę Szrenicką i do schroniska pod Łabskim Szczytem. Przedostatni dzień naszej wyprawy przeżyliśmy w klimatach odnowy biologicznej – na termach w Jeleniej Górze.

Nieodłącznym przerywnikiem każdej naszej wyprawy były zjazdy na sankach, jabłuszkach, tyłkach – na wszystkim, na czym się dało. Zachwycaliśmy się pięknymi widokami i 2-metrową pokrywą śniegu. Jedni bardziej zdrowi, drudzy troszkę mniej, ale szczęśliwi, pozytywnie naładowani wracamy do Poznania.